Monday, March 29, 2010

my lovely work

hari tok aku CUTI..
cuti2 malaysia konon..
tp xjuak lama ne aku cuti..
mun lama juak best la..
marek bah (28/03/2010) kawan aku datang dari BINTULU..tau2 la JENNY ya mla nya poret cne2...
ya la kawan aku..tp nya bawa TUUT..tau2 jak la...yg membaca jak tau DALAm kurungan..
apa gk oo..1st time molah blogger mcm janggal..hahaha,,melalut jak aku tok...
aku keja kat remix dalam bintang megamall...
sapa2 org miri xtau mmg parai la...
maok ka aku introduce pasal remix..pelu ka???
pelu juak la...
barang remix ya mcm2 ada..tp xsmua ada la..
baju import dr thailand n indon..mmg ory...bhgn pmpn ada pinoy n korea,,,
indon ya baju nya unkle n chremous...
mmg murah la..tp ada statement xbole bg tau ..just dtg jak kat remix...
mun pict ya lak aku snap akan dtg...


ehemmm....remix sdn bhd

No comments:

Post a Comment